Hos borgerrådgiveren kan du få uvildig rådgivning om sagsbehandlingen og vejledning til, hvordan du kommer videre med din sag.
Borgerrådgiveren kan også hjælpe dig med at komme i kontakt med de rigtige mennesker i kommunen, for at din sag kan blive løst.
Borgerrådgiveren kan ikke ændre på afgørelser, men kan hjælpe med at forstå dem, vejlede i klagemuligheder og skabe eller genskabe dialogen med kommunen.
Det er gratis at bruge borgerrådgiveren.
Sådan kontakter du borgerrådgiveren
Du er velkommen til at ringe til borgerrådgiveren. Hvis borgerrrådgiveren er optaget, så læg en besked med navn og telefonnummer, så vil du blive ringet op. Se kontaktoplysninger nederst på siden.
Du kan også kontakte borgerrådgiveren skriftligt. Det anbefales at bruge din digitale postkasse på www.borger.dk. Under modtager vælger du Mariagerfjord kommune og i underkategori vælger du Borgerrådgiver. Du vil få svar indenfor 10 arbejdsdage. Se kontaktoplysninger med link nederst på siden.