Hos borgerrådgiveren kan du få uvildig rådgivning om sagsbehandlingen og vejledning til, hvordan du kommer videre med din sag.
Borgerrådgiveren kan også hjælpe dig med at komme i kontakt med de rigtige mennesker i kommunen, for at din sag kan blive løst.
Borgerrådgiveren kan ikke ændre på afgørelser, men kan hjælpe med at forstå dem, vejlede i klagemuligheder og skabe eller genskabe dialogen med kommunen.
Det er gratis at bruge borgerrådgiveren.
Sådan kontakter du borgerrådgiveren
Du er velkommen til at sende en mail. Vælger du at sende en mail, må din mail ikke indeholde personfølsomme oplysninger.
Du kan også ringe til borgerrådgiveren. Hvis borgerrådgiveren er optaget, så læg venligst en besked med navn og telefonnummer, så vil du blive ringet op hurtigst muligt.
Brug din digitale postkasse på www.borger.dk, hvis du har brug for at sende personfølsomme oplysninger til borgerrådgiveren.